torstaina

Minä olen:



"Tervehdys! Tässä blogissa keskityn pääasiallisesti kuviin, mutta silloin tällöin mieleni tekee myös kirjoittaa jotakin. Blogissa esittelen omia projektejani, mutta siinä sivussa myös kaikkea muutakin elämääni liittyvää. Välillä tekee mieli vaan ottaa kuvia omituisista asioista, eikä niillä ole aikaisemmin ollut mitään paikkaa eikä tarkoitusta. Käsillä tekeminen ja visuaalisuus on ollut minulle aina tärkeää ja siitä on syntynyt minulle harrastuksen myötä myös ammatti, mutta ei siitä sen enempää. Tämä on harrastusten, haaveilujen ja minun valtakuntaani.

Blogi on hyvä tapa pitää mielessä mitä on tullut tehtyä vuosien saatossa, kun useasti huomaa itsensä miettivän mitä kaikkea on vielä tekemättä. Osa kuvista on otettu vähän paremmalla kameralla ja osa kännykkäkameralla. Harjoittelen vielä kuvaamista, mutta tänne päätyy niin hyvät, kun huonotkin otokset. Tärkeintä että niistä tulee idea näkyviin. Innostun välillä kokeilemaan uusia muokkaustapoja kuville, joten välillä kuvat saattavat hieman poiketa normaalista. Välillä siinä onnistuen, välillä taas.. Noh, vähän vähemmän onnistuen.

Olen 2010 syntyneen ihanan tytön äiti ja muutamien mutkien kautta (joista tääläkin löytyy kuvia) olemme päätyneet kotikonnuillemme takaisin ja olemme vihdoin saaneet sen omakotitalon, josta olemme pitkään uneksineet.

Blogin kirjoittamisen aloitin huhtikuussa 2012. Mielessäni ei alkuun ollut blogin kirjoittaminen, mutta ajan myötä tuntui luontevalta siirtää kaikki tänne muidenkin nähtäväksi, koska samaan malliin olen kuvia aina tekemistäni asioista ottanut ja miettinyt mihin niitä lopulta laittaisin järjestykseen.

Käsin tekeminen on ollut aina sydämen asia. Tänne lisäilen lähinnä uusia tekemiäni juttuja, mutta välillä myös vanhempia tuotoksia arkistojen kätköistä.

Tervetuloa lukemaan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti